[Ubuntu-cat] actualització falkon

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dij gen 23 17:11:35 UTC 2020

M'agradaria compilar el codi font per aprendre'n, sempre que em poguessis
ajudar. Procuraré estar atent i no molestar-te massa. ;-)

Saluta[c]cions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de cubells <vicent a vcubells.net> del dia dj., 23 de gen. 2020 a
les 17:00: