[Ubuntu-cat] actualització falkon

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dic gen 22 22:09:54 UTC 2020

Gràcies.
Vaig estudiar Assembler el 1969, vaig treure bones notes però no el vaig
utilitzar mai més. Després vaig programar en llenguatges raros de màquines
petites d'IBM, de Philips, Oliveti i d'Amstrand. Després el basic en
spectrum, comodore i PC. Vaig aprendre el "C" i fins i tot Prolog. Vaig
compilar algo de C. Del 77 al 97 vaig treballar en el departament
d'informàtica i compilava programes escrits en cobol en grans ordinadors
d'IBM. També recordo algo de RPG. I vaig aprendre SQL, que és el que
recordo més. Estic jubilat però fa 3 anys vaig programar-adaptar un web en
php i em va ser útil el que se de SQL. Aviat faré 75 anys i en fa més de 20
que no he compilat res, però m'agradaria provar-ho. Em pots donar un cop de
mà? Si creus que és massa arriscat dis-m'ho i no ho faig.

He desempaquetat la versió 3.1.0 al /home/joan/Baixades/falkon-3.1.0 i en
el readme.md diu:
------------------------------------
Building
mkdir build && cd build
cmake ..
make && make install

Install to custom prefix
When installing Falkon to custom prefix, you may need to adjust
XDG_DATA_DIRS environment variable.
# Build
cmake -DCMAKE_INSTALL_PREFIX=$HOME/falkon
# Run
export XDG_DATA_DIRS="$HOME/falkon/share:$XDG_DATA_DIRS"
$HOME/falkon/bin/falkon

Saluta[c]cions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de cubells <vicent a vcubells.net> del dia dc., 22 de gen. 2020 a
les 20:09: