[Ubuntu-cat] actualització falkon

cubells vicent a vcubells.net
dic gen 22 22:35:03 UTC 2020

El 22/1/20 a les 23:09, Joan Inglada Roig ha escrit:
> [...]
> dis-m'ho i no ho faig.
>
> He desempaquetat la versió 3.1.0 al /home/joan/Baixades/falkon-3.1.0 i
> en el readme.md diu:
> ------------------------------------
> Building
> mkdir build && cd build
> cmake ..
> make && make install
>
> Install to custom prefix
> When installing Falkon to custom prefix, you may need to adjust
> XDG_DATA_DIRS environment variable.
> # Build
> cmake -DCMAKE_INSTALL_PREFIX=$HOME/falkon

# Run
> export XDG_DATA_DIRS="$HOME/falkon/share:$XDG_DATA_DIRS"
> $HOME/falkon/bin/falkon

Val, a no ser que tinguis ganes de practicar velles coses, perquè no
t'instal·les el paquet deb d'ubuntu que tens aquí (tria arquitectura a
la part de baix):

https://packages.ubuntu.com/eoan/falkon

Hauràs de complir les dependències, això sí.

--
Atentament, cubells.