[Ubuntu-cat] Fiare diu que usi

Pedro pederindi a gmail.com
div abr 17 17:47:31 UTC 2020

Hola Joan,

jo també tinc compte amb fiare i puc entrar amb firefox i chromium bé
(acabo de prova amb chormium i OK, amb firefox no em va res perquè
hauria de reiniciar "un dia" l'ordinador, quan em tregui pics de
feina)

els errors que comentes crec que es deuen a algun altre motiu

evita problemes, la forma d'entrar al portal és (sempre):

1. https://www.fiarebancaetica.coop/
2. acceso clientes

si trigues una estona hi haurà timeout i hauràs de tornar a començar
de 0 (pas 1, pas 2)

no intentis anar directament a la URL de acceso clientes tipus
https://accesoclientes.fiarebancaetica.coop/isum/Main?ISUM_SCR=login&loginType=accesoSeguro&ISUM_Portal=99&acceso_idioma=es_ES

he tingut males experiències provant-ho i des que faig pas 1 2, 0 problemes

Salut i solidaritat
Pedro