[Ubuntu-cat] Fiare diu que usi

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
div abr 17 17:41:17 UTC 2020

Gràcies, ignito,

Ara ja em funciona amb Falkon i amb Tor. Vaig aconseguir parlar amb ells
telefònicament -entre el confinament i setmana santa, va ser complicat- i
resulta que havien bloquejat els comptes per que els faltava la meva
declaració de domicili fiscal i jo no ho sabia.

Tanmateix amb Firefox em dona això:
Tenim problemes per trobar aquest lloc.

No s'ha pogut connectar al servidor a accesoclientes.ruralvia.com.

Si l'adreça és correcta, podeu provar aquestes tres coses:

    Torneu-ho a provar més tard.
    Comproveu la vostra connexió a la xarxa.
    Si esteu connectat a través d'un tallafoc, comproveu que el Firefox
tingui permís per accedir al web.
Amb Chrome:
No es pot accedir a aquest lloc web

No s'ha trobat l'adreça IP del servidor de l'amfitrió
*accesoclientes.ruralvia.com
<http://accesoclientes.ruralvia.com>*.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Amb Chromium torna a la pantalla inicial immediatament després de fer
l'intent d'entrar

Saluta[c]cions,

Joan Inglada
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de l'adreça <ignito a tutamail.com> del dia dj., 16 d’abr. 2020 a
les 19:52: