[Ubuntu-cat] Problemes amb el wifi

Pedro pederindi a gmail.com
dij maig 23 23:20:01 UTC 2019

Tinc la mateixa control·ladora wifi que tu, Ricard, però treballo des de debian

comprova que està instal·lat iwlwifi en el sistema, en el meu cas per
ser una debian és així:

    dpkg -l | grep iwlwifi

hauria de retornar el paquet instal·lat al respecte, copia l'output resultant

què diu:

    dmesg | grep iwl

he llegit por ahí que en ubuntu 18.04.1 el firmware de iwlwifi podria
estar fallant no està de més assegurar que el microcode està
instal·lat per aplicar actualitzacions de la BIOS via linux kernel

si tens processador intel instal·la

    apt install intel-microcode

si tens processador amd instal·la

    apt install amd64-microcode

pots comprovar quin processador tens amb

    lscpu | grep "Model name"