[Ubuntu-cat] Problemes amb el wifi

dij maig 23 17:41:04 UTC 2019

* Ricard Espelt, ricardespelt a gmail.com [23/05/19 19:02]:
> El 23 maig 2019, a les 18:50, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> va escriure:

> Doncs sembla que no hi ha problemes de bloqueig:
> 0: hci0: Bluetooth
> Soft blocked: no
> Hard blocked: no
> 1: phy0: Wireless LAN
> Soft blocked: no
> Hard blocked: no

El meu següent suggeriment és mirar a Paràmetres de sistema, a la
pantalla de Controladors Addicionals (o semblant), si et suggereix
instal·lar algun controlador especial per a teva targeta wifi. No sé
si tens opció de connectar el sistema per xarxa per cable, perquè si
no tens aquesta opció, s'hauran de baixar els controladors en algun
altre sistema i copiar-los a aquest ordinador.

L'Hospitalet de Llobregat