[Ubuntu-cat] Error al muntar una unitat de disc externa

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
dis gen 12 22:38:54 UTC 2019

Paco,

Si NO tens discos externs connectats a /media/paco NO hi has de tenir res.

En el primer missatge deies:

Error mounting /dev/sdb1 at /media/paco/*Elements1*

Per això t'havia posat *Elements1*

Per tant, SENSE discos externs:

cd /media/paco
sudo rm -R Elements

Missatge de Paco Rivière <web a pacoriviere.cat> del dia ds., 12 de gen. 2019
a les 21:17: