[Ubuntu-cat] Error al muntar una unitat de disc externa

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dis gen 12 23:25:18 UTC 2019

Perfecte!
Et dec una cervesa!
Ja puc tornar a fer còpies de seguretat!

Paco Rivière กูร ปาโกะ
http://paco.riviere.cat

El ds., 12 de gen. 2019, 23:39, Josep Pujadas-Jubany <jpujades a gmail.com>
va escriure: