[Ubuntu-cat] Diverses pantalles

Pol Marcet polmarcetsarda a gmail.com
dis gen 12 11:03:31 UTC 2019

Jo he conectat pantalles SVGA a la meva raspberry pi amb adaptadors alguna
vegada, però a vegades la pantalla no rebia senyal. Vaig tenir que
augmentar la potència en que sortia la senyal del port HDMI. Només recordo
que hi havia una configuració que s'havia de definir en un archiu de la
partició boot.