[Ubuntu-cat] Diverses pantalles

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dis gen 12 07:28:51 UTC 2019

Gràcies per les vostres respostes. Veig que una solució seria canviar la
gràfica.
La segona pantalla que vull connectar es *SVGA*
*Olga*: quina pantalla utilitzes? he estat cercant er wallapop i no m'en he
sortit.
*Giorgio, Walter i Joan Carles*; Quina gràfica utilitzeu o em recomaneu ?
He trobat al calaix un ODROID-C2, amb Ubuntu per un projecte que vaig
descartar i he pensat que mentre trio la gràfica el podria utilitzar per
connectar la segona pantalla. Algú heu connectat una *pantalla SVGA a un
Raspberry o a un ODROID*?