[Ubuntu-cat] Arrencada falla Slimbook Katana Linux Mint - initramfs

Pedro pederindi a gmail.com
diu ago 4 16:56:21 UTC 2019

aha, tenim uns

    (hd0) (hd0,msdos3) (hd0,msdos2) (hd0,msdos1)

lo cual pinta que sí que està veient algunes cosetes, però no sabria
com procedir ràpid des d'aquí

per variar, fes servir l'altre tutorial, "actualitza grub" a veure si
detecta el sistema com he indicat abans

****** way two, update grub (enter inside your system)
this way is useful if you want to update packages, install, etc.
install grub
: sudo apt-get install grub-pc
mount your device to this directory
: sudo mount /dev/sda1 /mnt