[Ubuntu-cat] Arrencada falla Slimbook Katana Linux Mint - initramfs -

Pedro pederindi a gmail.com
diu ago 4 16:54:42 UTC 2019

Quan has fet

    cryptsetup luksOpen /dev/sda3 elmeudisc

t'ha demanat contrassenya?

guarda el teu disc com /dev/mapper/elmeudiscc però com que després es
fan servir altres comandes com:

activa tots els discs LVM

    vgchange -ay

i digues on estan disponibles

   lvscan

llavors no cal fer res més amb lo de "elmeudisc", he vist tutorials
que sí que ho fan però llavors fan altres comandes o no és necesssari,
no entenc que no estigui tornant res