[Ubuntu-cat] Fwd: man a .pdf

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
div mar 2 05:23:15 UTC 2018

No pateixis; si que ha arribat. És el comportament "normal" de gmail. En
qualsevol cas no toquis l'assumpte, perquè es trencaria el fil de correus.

Salut!

Enviat des del mòbil; disculpeu la brevetat i si contesto abans del text
citat

El dia 2 març 2018 0:02, "Josep Pairó" <peppairo a gmail.com> va escriure: