[Ubuntu-cat] Fwd: man a .pdf

Josep Pairó peppairo a gmail.com
dij mar 1 23:02:42 UTC 2018

Bon vespre,

Volia ajudar contestant una consulta de la llista, però alguna cosa no he
fet bé, perquè no ha aparegut la meva resposta.

Ho faig des del correu, com l'anterior vegada que vaig fer una consulta,
però aquesta vegada no ho trobo.

Si no ho tinc mal entès, haig de contestar escurçant l'assumpte i eliminant
del cos els anteriors escrits que hi pugui haver per no generar molta cosa.

Vaig bé? Sabeu on he errat? Més que res per si puc aportar alguna resposta
a la llista.

Moltes gràcies

Josep Pairó

---------- Missatge reenviat ----------
De: peppairo a gmail.com
Data: 1 març 2018 1:29 p. m.
Assumpte: man a .pdf
Per a: <ubuntu-cat a lists.ubuntu.com>

Bon dia Vicent

Utilitzant l'opció -t de man per passar-ho a postscript i amb l'ordre
ps2pdf hauries de poguer, mira si tens el ps2pdf sinó te'l instal·les.

Hauria de quedar alguna cosa així (dic hauria perquè no ho he provat):

$ man -t ls | ps2pdf - > ls.pdf

Sinó sobre la pista algú més entès sabrà exactament com posar-ho

Salutacions!

Josep Pairó