[Ubuntu-cat] Navegador web

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
dis jun 16 11:19:15 UTC 2018

Joan,

Tal com et diu en Josep Gallart, és una aplicació per a XFCE i, a més, la
descripció diu que és una mena de complement/llibreria. O sigui, que tal
com et diu en Josep Gallart, millor que ho treguis i n'instal·lis un altre.

Al Centre on estic (més de 500 equips amb Ubuntu) els usuaris fem servir
Firefox, Chromium i Chrome (no codi lliure).

Si vols instal·lar el Google Chrome (google-chrome-stable) aquí tens les
instruccions:

https://www.itzgeek.com/how-tos/linux/ubuntu-how-tos/install-google-chrome-on-ubuntu-16-04.html

Sempre va bé tenir diversos navegadors en els equips. Per diferenciar
sessions i per possibles problemes de compatibilitat en algunes webs.

Una altra possibilitat és fer servir Opera (no codi lliure),
https://www.opera.com/ que té força acceptació:

https://www.w3schools.com/BROWSERS/default.asp

Mirant el repositori de paquets (Lubuntu 16.04) surten molts navegadors que
no conec i no te'n puc dir (doncs) la seva bondat:

$ apt-cache search browser | grep "web browser"
firefox - Safe and easy web browser from Mozilla
firefox-dbg - Safe and easy web browser from Mozilla - debug symbols
webbrowser-app - Ubuntu web browser
amule-gnome-support - ed2k links handling support for GNOME web browsers
arora - simple cross platform web browser
browser-plugin-vlc - multimedia plugin for web browsers based on VLC
chromium-browser - Chromium web browser, open-source version of Chrome
dillo - Small and fast web browser
epiphany-browser - Intuitive GNOME web browser
epiphany-browser-data - Data files for the GNOME web browser
firefox-globalmenu - Safe and easy web browser from Mozilla (transitional
package)
firefox-mozsymbols - Safe and easy web browser from Mozilla - Breakpad
symbols
firefox-testsuite - Safe and easy web browser from Mozilla - testsuite
hv3 - Lightweight web browser
icedtea-8-plugin - web browser plugin based on OpenJDK and IcedTea to
execute Java applets
icedtea-plugin - web browser plugin to execute Java applets (dependency
package)
konqueror - advanced file manager, web browser and document viewer
libghc-wai-handler-launch-dev - WAI handler for launching in a web browser
libhtml-clean-perl - Cleans up HTML code for web browsers, not humans
libjs-openlayers - JavaScript library for displaying map data in web
browsers
libphp-snoopy - Snoopy is a PHP class that simulates a web browser
libpod-webserver-perl - miniature web server for reading Pod in web browsers
luakit - fast and small web browser extensible by Lua
lynx - classic non-graphical (text-mode) web browser
man2html - browse man pages in your web browser
midori - fast, lightweight graphical web browser
midori-dbg - fast, lightweight graphical web browser (debug symbols)
netsurf - small web browser with CSS support - transitional package
netsurf-common - small web browser with CSS support common files
netsurf-fb - small web browser with CSS support for framebuffers
netsurf-gtk - small web browser with CSS support for GTK
ntop - display network usage in web browser
ntop-data - display network usage in a web browser (data files)
ntop-dbg - display network usage in web browser (debug symbols)
perl-doc-html - Perl documentation suitable for viewing with a web browser
php-symfony-browser-kit - simulate the behavior of a web browser
python-webunit - Unit testing for web apps with code that acts like a web
browser.
qupzilla - lightweight web browser based on libqtwebkit
rekonq - KDE web browser based on Webkit
ruby-launchy-shim - helper class for launching a web browser
surf - Simple web browser by suckless community
ubuntu-online-tour - Experience Ubuntu in your web browser
webbrowser-app-autopilot - Ubuntu web browser autopilot tests
xombrero - minimalist web browser
wine-gecko2.21 - Microsoft Windows compatibility layer (embedded web
browser)
firefox-dev - Safe and easy web browser from Mozilla - development files
chrome-gnome-shell - GNOME Shell extensions integration for web browsers
google-chrome-beta - The web browser from Google
google-chrome-stable - The web browser from Google
google-chrome-unstable - The web browser from Google

Suposo que el Josep Gallart en parlar del navegador de GNOME es referia al
paquet epiphany-browser (que no conec).

A reveure,

Josep Pujadas-Jubany

El dia 16 de juny de 2018 a les 12:13, Josep Gallart <
josep.gallart a ubuntu.cat> ha escrit: