[Ubuntu-cat] Navegador web

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
dis jun 16 10:13:06 UTC 2018

es un navegador per terminal pensat per el entorn de escriptori XFC,
probablement no sigui la millor opcio per el que busques, jo el
desinstalaria i instalariauna altre opcio , com pot ser el GNOME web o el
falcon, per exemple

Missatge de Joan Inglada Roig <joan.inglada a gmail.com> del dia ds., 16 de
juny 2018 a les 11:59:

> Gràcies per respondre.
> Vull disposar de més d'un navegador dels següents:
>

> I el que no apareix a les aplicacions executables, tot i estar instal·lat,
> és el tercer.
>
> El dia 15 de juny de 2018 a les 19:01, Josep Pujadas-Jubany <
> jpujades a gmail.com> ha escrit:

Josep Gallart Badia

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat
josepgallart a fsfe.org