[Ubuntu-cat] Resum de Ubuntu-cat, vol 21, número 15

Pere pere a cirerer.jazztel.es
dll gen 22 15:55:50 UTC 2018

Hola, bona tarda

Gràcies per la informació.

El fons del escriptori no l'he tocat des de fa anys, per això deia que
deu haver estat alguna actualització que ha modificat algun paràmetre.

Tot i això he clicat al escriptori botó dret i dins del menú "Canvia el
fons del escriptori" he seleccionat la opció "Radiance", dins de "Tema"
, fins ara tenia "Ambiance", això millora el aspecte dels sot-menús, tot
i que també canvia altres petites coses, però de moment ja m'està bé així.

Algun dia trobaré dins del enigmàtic directori "etc" un fitxer on es
configuren aquests paràmetres.

Gracies per l'ajuda.

El 22/01/18 a les 01:33, ignito a tutamail.com ha escrit: