[Ubuntu-cat] Dnie i la web de seguridad social

Pere pere a cirerer.jazztel.es
dis gen 13 18:48:26 UTC 2018

Hola,

Amb quina versió del Mozilla ho has instal·lat?, jo tinc la versió
57.0.4 en un Ubuntu 16.04 LTS i no em funciona; si que m'havia funcionat
fa 5 o 6 mesos, just abans de que descobrissin que el xip del DNI tenia
algun problema de seguretat, no se si es culpa d'això o be de la nova
versió del Mozilla.

El 08/01/18 a les 22:55, Joan Riudavets ha escrit: