[Ubuntu-cat] Adaptador wifi

Pol Marcet polmarcetsarda a gmail.com
dij gen 4 22:17:47 UTC 2018

Una altra possibilitat per aconseguir el driver és descarregar-lo amb el
mòbil i amb un cable micro-USB a USB (generalment el carregador del mòbil
ja té aquest cable, amb l'USB connectat al transformador) connectar-lo a
l'ordinador i passar el driver (el driver pesa uns 3MB, assegura't que tens
espai)

El dia 4 de gener de 2018 a les 23:11, Josep Pujadas-Jubany <
jpujades at gmail.com> ha escrit: