[Ubuntu-cat] Adaptador wifi

Josep Pujadas-Jubany jpujades a gmail.com
dij gen 4 22:11:18 UTC 2018

Google tp-link tl-wn821n ubuntu driver

Això porta un xip RealTek. Els que donen més maldecaps, vaja.

O proves un altre adaptador o tires un cable "provisional" de xarxa ...

Sort!

El dia 4 de gener de 2018 a les 23:01, guillemguillem <
guillemguillem a gmail.com> ha escrit: