[Ubuntu-cat] Proposta

Josep Gallart josep.gallart a ubuntu.cat
div abr 6 11:08:13 UTC 2018

hola ara mateix le installat al mobil, dons ma picat la curiositat però no
tinc contactes que el facin servir :(

El dia 6 d’abril de 2018 a les 13:04, Sisco Garcia <sisco.garcia a ubuntu.cat>
ha escrit:

> El 06/04/18 a les 12:41, Walter Garcia-Fontes ha escrit:

> idea és bona...

> ... però encara és millor idea poder fer servir l'Ubuntu com a SO al
> mòbil; el problema és que jo no puc fer-lo servir al meu mòbil com a SO per
> a ús complet.

> Crec que haurem de fer servir Telegram i haurem d'anar trastejant amb el
> Kontalk mentre no hi ha client per l'UBports
>
> Els meus 5 ¢
>
> --
> Sisco Garcia gpg 00CE95B1
> http://siscogarcia.wordpress.com
>
> Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
> [...]

Josep Gallart Badia

https://www.facebook.com/josep.gallart
https://wiki.ubuntu.com/JosepGallart
https://www.facebook.com/jazzsessionsclub

Aqui treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Linux Registered User: #411023  counter.li.org

josep.gallart a ubuntu.cat
josepgallart a fsfe.org