[Ubuntu-cat] Proposta

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
div abr 6 11:04:19 UTC 2018

El 06/04/18 a les 12:41, Walter Garcia-Fontes ha escrit:
> * RAMON MONTRAVETA ROIG, rmontrav a xtec.cat [06/04/18 12:37]:

Jo estic jugant amb l'android, però només et tinc a tu de contacte. La
idea és bona...

> Sembla interessant, però jo no el podria fer servir, perquè de moment
> no hi ha client per a l'Ubuntu Phone, que és el sistema operatiu que
> faig servir al mòbil.
... però encara és millor idea poder fer servir l'Ubuntu com a SO al
mòbil; el problema és que jo no puc fer-lo servir al meu mòbil com a SO
per a ús complet.

> En canvi de Telegram sí que hi ha client nadiu.
Crec que haurem de fer servir Telegram i haurem d'anar trastejant amb el
Kontalk mentre no hi ha client per l'UBports

Els meus 5 ¢

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.