[Ubuntu-cat] [equip] Manifest per la Fundació puntcat

Aniol Martí amarti a caliu.cat
dis set 23 07:37:35 UTC 2017

On 09/23/2017 09:27 AM, Paco Rivière wrote:
> Més que per la fundació puntcat jo ho faria per una Internet lliure i
> transparent. També es podria citar la fundació en algun moment però no
> al títol de la declaració.
>
> Paco Rivière กูร ปาโกะ
> http://paco.riviere.cat
>
> El dia 23 set. 2017 09:10, "Josep Gallart" <josepgallart a gmail.com
> <mailto:josepgallart a gmail.com>> va escriure:
>
>     Totalment a fabor, proposo que sigui mes generic dons aixo tot
>     just comença.
>
>     El dia 23 set. 2017 8:39 a. m., "Paco Rivière"
>     <web a pacoriviere.cat <mailto:web a pacoriviere.cat>> va escriure:

> [...]
Bon dia!

Jo també penso que hauríem de fer-ho més genèric, però evidentment
donant suport a la Fundació .cat.

Salut!

--
Aniol Martí gpg C6F0514F
http://www.aniolmarti.cat <https://www.aniolmarti.cat>

Linux Registered User #614499
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.