[Ubuntu-cat] [equip] Manifest per la Fundació puntcat

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dis set 23 07:27:25 UTC 2017

Més que per la fundació puntcat jo ho faria per una Internet lliure i
transparent. També es podria citar la fundació en algun moment però no al
títol de la declaració.

Paco Rivière กูร ปาโกะ
http://paco.riviere.cat

El dia 23 set. 2017 09:10, "Josep Gallart" <josepgallart a gmail.com> va
escriure: