[Ubuntu-cat] Dia de la Llibertat del Programari a Lleida i Barcelona (Pol Marcet)

Pol Destroyerrocket polmarcetsarda a gmail.com
dic set 13 20:59:15 UTC 2017

Hem fa rabia fer-me enrere, però només podré hanar a Barcelona. (Amb lo que
em molaria una camisa GNU/Linux...) El mitjà que havia planejat utilitzar
ja no hem serveix.

El dia 13/09/2017 20.12, "Sisco Garcia" <sisco.garcia at ubuntu.cat> va
escriure: