[Ubuntu-cat] Dia de la Llibertat del Programari a Lleida i Barcelona (Pol Marcet)

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic set 13 18:11:43 UTC 2017

El 13/09/17 a les 18:58, Pol Destroyerrocket ha escrit:
> Jo hem passo per on fagi falta per tal d'aconseguir una samarreta! Ja
> m'aseguraré d'arribar a l'hora :D
:)

Una cosa, si teniu previst venir per Lleida sisplau inscriviu-vos a
http://ateneulabaula.cat/activitat/dia-de-la-llibertat-de-programari/ i
ens ajudareu a dimensionar millor l'esdeveniment.

Gràcies ;)