[Ubuntu-cat] Instalació LAMP en Ubuntu 16.04

Joan Carles palimsesto a gmail.com
div set 1 06:16:21 UTC 2017

El 31/08/17 a les 10:54, Miki ha escrit:
> Perfecte, sisi, és millor fer copy/paste
>
> de res, enjoy !
>
> Salut !
> Miki

Hola!

Doncs problemes.
Wordpress funciona perfectament al pc. Moltes gràcies.

Però jo tenia un altra pàgina web feta amb Bootstrap, la qual ja està
penjada però si variava o actualitzava alguna cosa, o tractava de
millorar-la entrava en modo local localhost i podia veure els fitxers
.php  d'aquesta pàgina, retocar, i després via ftp, l'actualitzava allà
on està penjada.

Des que tinc l'instal.lació de wordpress  no puc accedir en modo local a
veure res més que wordpress, ni tan sols posant la ruta de var/www/html
on abans la visualitzava també amb el localhost o el 127.0.0.1.

Com puc recuperar aquest accés, per la resta de pàgines?

--
Salutacions,

Joan Carles
Usuari GNU/Linux #324197#