[Ubuntu-cat] Cercant algú que pugui fer una xerrada a Coll de Nargó

dic mar 29 11:54:29 UTC 2017

* Sisco Garcia, sisco.garcia a ubuntu.cat [29/03/17 13:02]:
> No sé si Lleida és de la zona, la veritat és que em queda un pèl lluny però
> si el cap de setmana em va bé vindria, tot i que ho tinc complicat; depèn
> del cap de setmana, no ho saps?

L'interessat em va dir "a determinar", en tot cas ja li diré que es
posi en contacte.

Walter

> El 29/03/17 a les 12:57, Josep Gallart ha escrit:

mailto: walter.garcia a upf.edu - http://puna.upf.edu
Departament d'Economia i Empresa - http://www.econ.upf.edu
Universitat Pompeu Fabra
Ramon Trias Fargas 25-27, 08005 Barcelona, Spain
Tel. +34 93 542 2722 - Fax. +34 93 542 1746