[Ubuntu-cat] escàner no va

Miquel Adroer miquel66 a caliu.cat
dim mar 28 08:12:13 UTC 2017

Hola de nou.
Referent a la meva consulta de la Canon, us he de dir que el meu amic l ha
tornat a la botiga perquè no funciona bé amb Linux tal com li va prometre
el venedor.
Ara li oferta una HP Deskjet 3636 o la 2130.
He mirat a la base de dades de openprinting i no apareixen.

Casualment algú ha ptocat aquests models?
Heu comprat recentment un multifuncional de tinta HP recententment?
Jo prefereixo HP perquè té el llenguatge/protocol impressió més usat i crec
més compatible amb Linux.
Gràcies per les vostres opinions.