[Ubuntu-cat] escàner no va

Miki mikcat a gmail.com
dim mar 28 08:28:04 UTC 2017

Hola,

Tema impressió, jo tinc una 3630 que té wifi, i es connecta a la xarxa de
casa, i linux la troba perfectament i imprimeix sense problemes.  A banda
la pròpia impressora té una interfície web des de la que pots
configurar-la, i també escanejar sense necessitat d'instalar-te res, etc.
La veritat que és molt còmode.

Salut!
Miki

El dia 28 de març de 2017 a les 10:12, Miquel Adroer <miquel66 a caliu.cat>
ha escrit: