[Ubuntu-cat] Determinar si un fitxer bin és per a 32 o 64 bits

Aniol Martí amarti a caliu.cat
div jul 21 09:45:41 UTC 2017

On 07/21/2017 10:16 AM, Roger Angela wrote:
> Bon dia ubuntaires,
>
> Sabeu si hi ha cap manera senzilla de determinar si un executable bin
> és per a 32 o per a 64 bits?
>
> Tinc un Ubuntu 16.04 de 32 bits perquè un programa anterior que
> necessitava no existia en 64. Ara ja no em cal aquell programa i
> aquest altre el substituiria. Com que la instal·lació genera un
> missatge d'error:

> /tmp/install.dir.6587/Linux/resource/jre/bin/java: Syntax error: "("
> unexpected|)
>
> he pensat que potser aquest sigui el problema. He provat la comanda
> [...]
Bon dia,

Ens podries especificar quin paquet estàs intentant instal·lar?

Salut!

--
Aniol Martí gpg C6F0514F
http://www.aniolmarti.cat <https://www.aniolmarti.cat>

Linux Registered User #614499
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.