[Ubuntu-cat] Determinar si un fitxer bin és per a 32 o 64 bits

Roger Angela roger.angela a gmail.com
div jul 21 09:05:48 UTC 2017

Gràcies per respondre,

No ho sé, per aqui comenten:
> file

Ho havia provat abans i la informació que em retorna és: POSIX shell script
executable (binary data)

> objdump -f

També ho havia provat, i em retorna: File format not recognized

Ho he buscat abans d'escriure, però no me n'he sortit.

De tota manera, merci