[Ubuntu-cat] Determinar si un fitxer bin és per a 32 o 64 bits

Roger Angela roger.angela a gmail.com
div jul 21 08:16:11 UTC 2017

Bon dia ubuntaires,

Sabeu si hi ha cap manera senzilla de determinar si un executable bin és
per a 32 o per a 64 bits?

Tinc un Ubuntu 16.04 de 32 bits perquè un programa anterior que necessitava
no existia en 64. Ara ja no em cal aquell programa i aquest altre el
substituiria. Com que la instal·lació genera un missatge d'error:

/tmp/install.dir.6587/Linux/resource/jre/bin/java: 1:
/tmp/install.dir.6587/Linux/resource/jre/bin/java: Syntax error: "("
unexpected)

he pensat que potser aquest sigui el problema. He provat la comanda file
install.bin però el retorn no informa de l'arquitectura.

No tinc cap problema a reinstal·lar el sistema de 64 bits (a banda de la
mandra), però abans volia saber si el problema és aquest.

Merci

Roger Angela Gambús
http://twitter.com/rogerangela#