[Ubuntu-cat] Enllaços dels \Exemples de "Com instal·lar la veu catalana del Festival"

Aniol Martí amarti a caliu.cat
dij jul 13 13:36:48 UTC 2017

On 07/13/2017 12:30 PM, Paco Rivière wrote:
> Quin orgull que les meves pàgines es considerin immutables!

> <mailto:walter.garcia a upf.edu>>:
>
>     * Paco Rivière, web a pacoriviere.cat <mailto:web a pacoriviere.cat>
>     [13/07/17 11:58]:
>     > Hola Aniol,
>     >
>     > M'he omplert de valor, i recuperat les meves claus per
>     actualitzar uns
>     > enllaços trencats d'aquesta pàgina:
>     >
>     > https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Tutorials/S%C3%ADntesiDeVeu
>     <https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Tutorials/S%C3%ADntesiDeVeu>
> [...]
Bona tarda!

He editat els 3 links que comentaves. Com diu el Walter, si et dones
d'alta en aquell grup del Launchpad podràs editar-ho tu mateix :-)

Salut!

--
Aniol Martí gpg C6F0514F
http://www.aniolmarti.cat <https://www.aniolmarti.cat>

Linux Registered User #614499
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.