[Ubuntu-cat] Instalació LAMP en Ubuntu 16.04

Miki mikcat a gmail.com
dij ago 31 07:33:51 UTC 2017

Tal com ho vam deixar funcionant ahir, oblida els tutorials i el phpmyadmin
i segueix les instruccions que t'he posat i t'hauria de funcionar el
wordpress.

Lo que tens en verd que dius que ja ho havies fet, doncs torna-ho a fer amb
un altre nom de bbdd i un altre nom d'usuari i segueix la resta de pasos

Si algun altre dia vols instalar el phpmyadmin, doncs ja seria un altre
tema (però per experiència quan el phpmyadmin comença a donar errors
d'aquests, pot ser qualsevol punyeta i a vegades he hagut de hackejar el
codi font per veure d'on coi sortia el missatge d'error per saber que coi
m'estava dient xDD, així que queda fora del que et pugui indicar en un
mail).

El dia 31 d’agost de 2017 a les 9:10, Joan Carles <palimsesto a gmail.com> ha
escrit: