[Ubuntu-cat] Instalació LAMP en Ubuntu 16.04

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dic ago 30 12:09:18 UTC 2017

Hola de nou!

El 30/08/17 a les 13:52, Miki ha escrit:
> per al wordpress no et cal el phpmyadmin
Doncs a la pàgina que mostre si és necessari posar-lo, no ho entenc...
Val, ja miro.

> com sigui aquest error és perque has copiat la comanda directament de
> la web, els <i> </i> sobren que és html per ficar-ho en cursiva

Doncs potser, llavors no entenc per què apareix també a la web. Bó és
igual, ja ho esmene.

Gràcies.