[Ubuntu-cat] Instalació LAMP en Ubuntu 16.04

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dic ago 30 16:36:24 UTC 2017

El 30/08/17 a les 13:52, Miki ha escrit:
> per al wordpress no et cal el phpmyadmin
>
> com sigui aquest error és perque has copiat la comanda directament de
> la web, els <i> </i> sobren que és html per ficar-ho en cursiva

Hola Miki!

Gràcies per treure'm de l'embolic que se havia general a la meva màquina
amb l'instal·ació de LAMP per posar Wordpress en local.

Dius, però, que no calia instal·lar phpmyadmin i no ho trobe a la xarxa
com fer una instal·lació  sense phpmyadmin.
Pots donar-me alguna referència on poder mirar, doncs no ho trobe a
totes les cerques que faig.

Ja diràs, gràcies.

--
Salutacions,