[Ubuntu-cat] Dubte servidor

Aniol Martí amarti a caliu.cat
dll abr 10 07:48:56 UTC 2017

On 04/10/2017 09:18 AM, Joan Carles wrote:

> Hola!
>
> Bo, gràcies pel teu comentari.
>
> Ens va passar un codi per posar dintre del codi html5, en php, de tal
> manera:
>
> -------------------------------------
>
> <?php
> /* inici codi php
> */
> /*
> echo "<pre>";
> print_r($_REQUEST); // mostra per pantalla les dades
> echo "</pre>";
> */
> [...]

No sóc cap expert en PHP, però pel que entenc escriu les dades al fitxer
datos.txt i ja està. Per tant, si accedeixes a localhost/datos.txt
t'hauria de sortir. Si no et surt potser és algun tema de permisos que
pots arreglar amb chown -R www-data:www-data /var/www/html

Salut!

--
Aniol Martí gpg 64491262
http://www.aniolmarti.cat

Linux Registered User #614499
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.