[Ubuntu-cat] Dubte servidor

Aniol Martí amarti a caliu.cat
dll abr 10 06:47:22 UTC 2017

Bon dia!

Per defecte a Ubuntu 16.04 el directori del servidor web és /var/www/html,
així que has de posar els fitxers allà. Per veure'ls és tan fàcil com obrir
un navegador i escriure localhost o 127.0.0.1.

Ara bé, si el que vols és veure les respostes del formulari això depèn del
codi PHP. Pel que he entès el que fa el PHP que us han passat és guardar
les respostes a l'USB. Sent així, faria falta modificar-lo perquè ho
guardés, per exemple, a una base de dades MySQL.

Salut!
Aniol

Enviat des del mòbil!