[Ubuntu-cat] Dubte servidor

Joan Carles palimsesto a gmail.com
dll abr 10 06:37:51 UTC 2017

Hola!

Estic fent un curs sobre creació i publicació de pàgines web amb Html5 i
CSS3, i quan hem arribat al mòdul de "Formularis" calia instalar-se, als
ordinadors de windows, una aplicació "USBWebserver V8", que instal.lada
als pendrive, doncs no ens deixen instal.lar-lo als pc, donava pas a la
informació.

La raó, com dic, d'instal.lar aquest USBWebServer -com penso imaginareu-
era poder veure el resultat dels formularis una vegada fets i enviats.
Ens varen donar unes instruccions php per tal de que funcionara el
formulari.

A windows calia anar, per veure el resultat, a la carpeta "root" de les
creades amb l'instal.lació de USBWebServer, però clar en linux malament.

M'he fet el "valent" i he instal.lat a Ubuntu 16.04 que faig servir el
que diu aquí.
<http://infinitubuntu.blogspot.com.es/2016/04/montar-servidor-web-ubuntu-16.04-lamp-php-mysql-apache2.html>
Per tal de seguir l'exercici des de casa i veure com va i com me les
puga manegar sense windows.

El problema que no se a quina carpeta puc i dec mirar per visualitzar
els valors assignats als formularis.

Si hem podeu dir alguna cosa s'agrairia, doncs fins després de dilluns
de pasqüa no torne i volia practicar a casa.

Si em deixo algun detall de l'explicació digueu-me i afegeixo el que calgui.

--
Salutacions,

Joan Carles
Usuari GNU/Linux #324197#