[Ubuntu-cat] sense unity ni menús

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dll set 19 14:41:49 UTC 2016

Ha sortit el següent missatge:

Informació de l'actualització:

No s'han pogut baixar els fitxers de dades d'alguns paquets

Els paquets següents han sol·licitat baixar dades addicionals després de la
instal·lació del paquet, però no s'han pogut baixar o processar les dades.

ttf-mscorefonts-installer

Aquesta és una fallada permanent que deixa aquests paquets inservibles en
el vostre sistema. Heu d'arreglar la connexió a Internet, després suprimir
i tornar a instal·lar els paquets per solucionar aquest problema.

Que cal fer?

Joan

El dia 19 de setembre de 2016, 16:32, Joan Inglada Roig <
joan.inglada a gmail.com> ha escrit: