[Ubuntu-cat] sense unity ni menús

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dll set 19 14:32:16 UTC 2016

Hola Pere,

ha funcionat a la 2a, quan he canviat el .cache a joan.cache; el que passa
és que la barra llançadora de l'unity que m'ha posat és la d'instal·lació
des de zero, però vaja més val això que res.

Gràcies,
Joan

El dia 19 de setembre de 2016, 14:54, Gmail <t.collons a gmail.com> ha escrit: