[Ubuntu-cat] [equip] Enllaços trencats a la pàgina de re-verificació

Aniol Martí amarti a ubuntu.cat
diu nov 6 14:01:09 UTC 2016

A Ripoll, no a Olot! Gràcies a vosaltres per venir :)

Ens veiem el dia 3.

Enviat des del mòbil!

El dia 6 nov. 2016 8:02 a. m., "Walter Garcia-Fontes" <walter.garcia a upf.edu>
va escriure: