[Ubuntu-cat] [equip] Enllaços trencats a la pàgina de re-verificació

diu nov 6 07:02:32 UTC 2016

* Rafael Carreras, rcarreras a ubuntu.cat [05/11/16 21:17]:
> Ara he caigut (la memòria que tinc és increïble) que a la pàgina de
> re-verificació del LoCo hi ha enllaços trencats, perquè els vaig
> copiar directament de l'anterior pàgina i s'havien de modificar. El
> cas és que vaig demanar que us miréssiu la pàgina i que modifiquéssiu
> el que calgués o que em diguéssiu el què i això va passar per alt.
> Que jo recordi, només l'Aniol Martí es va mirar alguna cosa. Penseu
> que era jo sol per respondre a la reunió amb 4 membres del Council
> preguntant coses tots alhora i els enllaços no anaven, va ser
> aclaparador.

> [...]

Sí, recordo que ens ho vas demanar, però com dèiem avui a Olot, algú
ens hauria de recordar de recordar-nos les coses...

Bé, en tot cas gràcies a tots per una altra gran trobada a Olot i a
l'Aniol especialment per tota l'organització (com sempre el millor ha
estat el dinar). Aquí hi ha algunes fotos per a la posteritat:

https://flic.kr/s/aHskGBTNC4

Fins aviat,

L'Hospitalet de Llobregat