[Ubuntu-cat] No munta el mòbil des de fa algunes setmanes en 16.04

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dis des 31 17:39:45 UTC 2016

Gràcies, Walter,

com es fa això que dius: "També estaria bé que et passessis per l'informe
d'error i fessis un
clic a "També m'afecta" a dalt del tot". Em pots donar l'adreça?

Bon any i si fos just ja seria prou bo!
Joan Inglada

El dia 31 de desembre de 2016 a les 18:15, Walter Garcia-Fontes <
walter.garcia a upf.edu> ha escrit: