[Ubuntu-cat] No munta el mòbil des de fa algunes setmanes en 16.04

dis des 31 17:15:19 UTC 2016

* Joan Inglada Roig, joan.inglada a gmail.com [31/12/16 17:44]:
> Va funcionar una mica unes hores i ja no puc muntar el mòbil :-( !

Has tornat a fer allò de ;

A mi també em torna a deixar de funcionar de tant en tant. Una altra
solució que he trobat a un informe d'error és donar aquestes
ordres des d'una terminal:

killall gvfs-gphoto2-volume-monitor
killall gvfs-mtp-volume-monitor

També estaria bé que et passessis per l'informe d'error i fessis un
clic a "També m'afecta" a dalt del tot.

Bon 2017 a tothom!,
Walter

-