[Ubuntu-cat] versió d'ubuntu

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dim des 6 18:52:15 UTC 2016

El 06/12/16 a les 19:23, Walter Garcia-Fontes ha escrit:
> * Sisco Garcia, sisco.garcia a ubuntu.cat [04/12/16 20:03]:

> Segons tinc entès, això era perquè els sistemes de 32bit no podien
> gestionar més de 4GB de memòria, i encara hi havia molts programes que
> no estaven compilats o no eren estables sota 64bits, per tant es
> recomanava que si no hi havia una raó ferma per usar 64bits (com
> aprofitar més de 4gb de memòria), convenia instal·lar el sistema de 32
> bits.
>
> Però des de fa ja uns quants anys ja no hi ha cap mena de problema de
> disponibilitat de programes o estabilitat en 64bits, per la qual cosa
> [...]
Ups, m'ho apunto doncs. Pensava que si no hi havia al menys 4 GB no es
podia gestionar un sistema de 64 bits.

Gràcies com sempre, Walter ;)

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.