[Ubuntu-cat] [equip] Jornada de treball ubuntaire del 3 de setembre

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dim ago 23 13:49:29 UTC 2016

El 23/08/16 a les 13:47, Aniol Martí ha escrit:

> Demà sobre aquesta hora tancaré el formulari d'inscripció i faré les
> reserves en funció de les persones registrades fins a aquell moment.

No sé si ja us ho he dit o què, però aquell cap de setmana el tinc
compromès amb el Centre Excursionista de Lleida perquè organitzem una
acampada col·lectiva; http://cel.cat/calendari/3tri/acampada.pdf

Que us vagi força bé i sigui profitosa la jornada,