[Ubuntu-cat] Pantalla

guillemguillem guillemguillem a gmail.com
dis ago 6 08:53:15 UTC 2016

Hola, recentment he actualitzat el 12.04 al 16.04 i l'actualització ha
resultat prou respectuosa amb el que hi havia. No obstant, em trobo que
ara la pantalla em fa unes apagades sobtades de tant en tant, que duren
un o dos segons, a voltes més sovint i a voltes menys. Penso que és
degut a que no em va respectar la configuració anterior, ja que abans en
connectar la pantalla sempre em deia els missatge de 1280x720 16:9 a
60Hz, i ara la informació dels hertzs no surt.

Com puc dir-li al maquinari els hertz de la pantalla?

Gràcies